       
|
|
|

|
Uthar Wynn
Uthar od małego wychowywany był przez
Joraka Ulna, jednego z popleczników
Imperatora. Został pierwszym uczniem Ulna i wraz z nim poszukiwał
na zlecenie Palpatine'na najstarszej świątyni Sithów. Kiedy
wraz z Jorakiem znaleźli świątynie na Korriban,
Iperator już nie żył, a ówczesny namiestnik nie był zainteresowany
ich znaleziskiem. Postanowili założyć akademię Sithów i razem
zbadać wszystkie grobowce. Próbą Uthara była właśnie eksploracja
krypty Tulaka Horda. Wyszedł z niej obronną ręką. Wpadł tam
również na pomysł pozbycia się swojego mistrza i zostania
najpotężniejszym Sithem. Zastawił w tej krypcie pułapkę na
Ulma, w którą tamten wpadł. Ulthar tymczasem zaczął poszukiwać
ucznów do swojej akademii i wkrótce znalazł kilku, sam jednak
zwrócił uwagę Opraha Thonga, który
adoptował akademię do swoich celów, pozwalając Ultharowi kontunuować
nauki.
Ulthar ślepo wierzy w idee, które wyczytał na ścianach świątyni
w której mieszka i jest jednym z najbardziej poświęconych
ideałom Sithów. Szkoli garstkę ochotników w tajnikach Mocy,
na polecenie Opraha szkoli również wskrzeszonych (oczywiście
tylko ideowo) Sith Trooperów.
|
Uthar Wynn: Adult
Male Human, Jedi Guardian 4/Sith Acolyte 3/Sith Warrior 3; Init
+7 (+3 Dex, +4 Bonus); Def 23 (+3 Dex, +10
Class); Spd 10m; VP/WP 84/13;
Atk +12/+7 melee (1d3+3, punch), +12/+7 ranged
(by weapon), +13/+8 melee * (2d6+3, crit 19-20, Sith Sword),
+13/+8 melee * (3d8+3, crit 19-20, Lightsaber); SQ
+2 dodge bonus Defense when weilding a Sith sword, +3 Dodge
bonus to Defense when fighting defensively, +6 Dodge bonus to
Defense when executing total defense action, Dark Side, Deflect
(Attack -4, Defense +1), Enemy Bonus +1; SV
Fort +11, Ref +12, Will +9; SZ M; FP:
8; DSPs: 20; Rep: +8; Str
16, Dex 16, Con 13, Int 14, Wis 12, Cha 14.
Equipment: All-Temperature cloak (+2 to Fortitude
saves made to resist severe weather), Lightsaber, Sith Sword
* Uthar Wynns has constructed his own Lightsaber, Uthar Wynns
has constructed his own Sith Sword.
Skills: Balance +8, Climb +7, Craft (lightsaber)
+9, Diplomacy +7, Hide +5, Intimidate +14, Knowledge (Sith lore)
+10, Listen +3, Read/Write Basic, Read/Write Sith, Sense Motive
+11, Speak Basic, Speak Bothese, Speak Ryl, Spot +9, Survival
+4, Swim +6, Treat Injury +2, Tumble +10
Force Skills: Affect Mind +10, Alchemy +9,
Battlemind +11, Drain Energy +14, Enhance Ability +11, Fear
+15, Force Grip +13, Force Lightning +11, Force Stealth +4,
Force Strike +8, Heal Self +5, Illusion +8, Move Object +11,
Remain Concious +5, See Force +11, Telepathy +2
Feats: Exotic Weapon Proficiency (lightsaber,
sith sword), Force-Sensitive, Heroic Surge, Improved Initiative,
Power Attack, Weapon Finesse (Sith Sword), Weapons Group Proficiency
(blaster pistols, simple weapons, vibro weapons)
Force Feats: Alter, Control, Dissipate Energy,
Extend Force, Maximize Force, Rage, Sense, Sith Sorcery, Sith
Sword Defense |
|
|