SprzetPostaciedodatkigalaktykasesjeLinki

 
 

 

Sith Troopers

    Sith Troopers to elitarna jednostka wojskowa składająca się z Sithów . Są to zapaleńcy, którzy mimo tego, że nie są czuli na Moc, ślepo wierzą w ideały Sithów. Szkoleni przez pomocników samych lordów słóżą swym panom najlepiej jak potrafią. Wiadomo, że siły bojowe Sithów dzieki właśnie nim , mimo iż nie tak liczne są bardzo niebezpieczne. Rekrutacja jest bardzo rygorystyczna, poza sprawnością fizyczną i silną wolą (kandydaci sprawdzani są pod kątem odporności na Moc), muszą również wykazać się całkowitym poświęceniem sprawie i znajomością ideologii i filozofii Sithów. Każdy następnie przechodzi mordercze szkolenie na którym uczy konwencjonalnych metod walki (uwzględniających walke różnymi rodzajami blastrów i używania ładunków wybuchowych), walki wręcz oraz przeszkolwnie w używaniu wibroostrza.
     Odziały te służą jako strażnicy świątyń, pałacy i akademii Sithów, jako elitarne jednostki uderzeniowe przydzielane do najtrudniejszych zadań, ale również jako siły utrzymujące porządek na planetach podbitych przez Sithów.

    W siłach Sithów można rozróżnić następujące jednostki:

Trooper: Adult Male Human, Soldier 4; Init +1 (+1 Dex); Def 15 (+1 Dex, +4 Class); Spd 8m (Armor); VP/WP 10/16; Atk +5 melee (1d3+1, punch), +5 melee (2d6+1, Vibroblade), +5 or +1/+1 ranged (3d8, crit 19-20, Blaster [Rifle]); SQ +1 bonus on attack and damage rolls with ranged weapons, for targets with 10m.; SV Fort +5, Ref +2, Will +2; SZ M; FP: 0; DSPs: 1; Rep: +1; Str 13, Dex 13, Con 13, Int 10, Wis 10, Cha 11. Chalange Code: C
Equipment: Blaster [Rifle], Grappling Spike Launcher, Sith Trooper Armor (Damage Reduction: 5), Utility Belt (Contains 3 days rations, 1x Medpac, 1x Tool kit, 1x Power pack, 1x Energy Cell, 1x Glow rod, 1x Comlink, Couple Empty Pouches), Vibroblade
Skills: Climb +0, Demolitions +2, Intimidate +7, Knowledge (Politics) +2, Knowledge (Sith lore) +1, Listen +1, Profession (law officer) +4, Read/Write Basic, Repair +2, Search +1, Speak Basic, Spot +2, Survival +2, Treat Injury +4
Feats: Armor Proficiency (light, medium), Headstrong, Point Blank Shot, Stamina, Toughness, Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons).

Mid-level Trooper: Adult Male Human, Soldier 7/Elite Trooper 1; Init +5 (+1 Dex, +4 Bonus); Def 18 (+1 Dex, +7 Class); Spd 8m (Armor); VP/WP 20/16; Atk +10/+5 melee (1d3+2, punch), +10/+5 melee (2d6+2, Vibroblade), +9/+4 or +5/+5/+0 ranged (3d8, crit 19-20, Blaster [Rifle]); SQ +1 bonus on attack and damage rolls with ranged weapons, for targets with 10m., +1 bonus to defense against a specific target., Tainted; SV Fort +8, Ref +4, Will +4; SZ M; FP: 1; DSPs: 5; Rep: +2; Str 14, Dex 13, Con 13, Int 10, Wis 10, Cha 11.Chalange Code: D
Equipment: Blaster [Rifle], Comlink, Grappling Spike Launcher, Sith Trooper Armor [Mastercraft +1] (Damage Reduction: 6), Utility Belt (Contains 3 days rations, 1x Medpac, 1x Tool kit, 1x Power pack, 1x Energy Cell, 1x Glow rod, 1x Comlink, Couple Empty Pouches), Vibroblade
Skills: Climb +2, Computer Use +1, Demolitions +4, Gather Information +1, Intimidate +8, Knowledge (Politics) +2, Knowledge (Sith lore) +2, Listen +2, Profession (law officer) +5, Read/Write Basic, Repair +3, Search +2, Sense Motive +1, Speak Basic, Spot +5, Survival +2, Treat Injury +5
Feats: Armor Proficiency (heavy, light, medium), Dodge, Headstrong, Improved Initiative, Point Blank Shot, Precise Shot, Stamina, Toughness, Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons)

High-Level Trooper (red armor): Adult Male Human, Soldier 7/Elite Trooper 6; Init +5 (+1 Dex, +4 Bonus); Def 20 (+1 Dex, +9 Class); Spd 8m (Armor); VP/WP 40/16; Atk +14/+9/+4 or +10/+10/+5/+0 ranged (3d8, crit 19-20, Blaster [Rifle]), +15/+10/+5 melee (1d4+2, crit 20, punch), +16/+11/+6 10 offhand melee (2d6+2, Vibroblade x2); SQ +1 bonus on attack and damage rolls with ranged weapons, for targets with 10m., +1 bonus to defense against a specific target., Dark Side, Uncanny Dodge (Dex bonus to Defense); SV Fort +11, Ref +6, Will +6; SZ M; FP: 2; DSPs: 10; Rep: +5; Str 14, Dex 13, Con 13, Int 11, Wis 10, Cha 11.Chalange Code: E
Equipment: Blaster [Rifle], Comlink, Grappling Spike Launcher, Sith Trooper Armor [Mastercraft +2] (Damage Reduction: 7) -RED colour, Utility Belt (Contains 3 days rations, 1x Medpac, 1x Tool kit, 1x Power pack, 1x Energy Cell, 1x Glow rod, 1x Comlink, Couple Empty Pouches), Vibroblade x2
Skills: Climb +4, Computer Use +2, Demolitions +6, Gather Information +3, Intimidate +12, Knowledge (Politics) +3, Knowledge (Sith lore) +4, Listen +5, Move Silently +1, Profession (law officer) +5, Read/Write Basic, Read/Write Sith, Repair +3, Search +5, Sense Motive +3, Speak Basic, Spot +8, Survival +2, Treat Injury +5
Feats: Armor Proficiency (heavy, light, medium), Dodge, Headstrong, Improved Initiative, Martial Arts, Point Blank Shot, Precise Shot, Stamina, Toughness, Two-weapon Fighting, Weapon Focus (Vibroblade), Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons)