       
|
|
|

|
Jorak Uln
Jorak zaczynał swoją karierę w ISB.
Był dobrze zapowiadającym się agentem, miał "szóty zmysł"
tak potrzebny w tym zawodzie. Wrodzone okrucieństwo na pewno
nie było przeszkodą. Po 14 latach pracy, w ciągu których osiągał
same sukcesy zwrócił uwagę Imperatora i od razu dostał awans
na stanowisko kapitana. Imperator szybko zorientował się w
nietuzinkowych umiejętnościach Joraka i aby polepszyć jego
zdolności nakazał szkolenie w kierunku używania Mocy. Przez
kilka lat Jorak trenował i w końcu został dowódcą komórki
zajmującej się ściganiem niedobitków rycerzy Jedi. Ściśle
współpracował z Vaderem, dla którego był doskonałym źródłem
informacji. W rok po zniszczeniu gwiazdy śmierci wpadł na
trop jednej z pierwszych świątyń Sithów i został osobiście
oddelegowany przez Imperatora do znalezienia jej . Odnalazł
świątynię, oraz katakumby, w których pogrzebani byli jedni
z pierwszych sithów. Nie zdołał przekazać tej informacji Imperatorowi,
gdyż ten w tym czasie już nie żył. Jorak Pozostał w świątyni
na Korriban, szkoląc swojego
ucznia - Uthara... ku swojej zgubie.
Parę lat po śmierci Imperatora, po tym jak Uthar przeszedł
próbę Sithów, został zdradzony przez swojego ucznia i wciągnięty
w śmiertelną półapkę, z której nie miał szans uciec...
|
Jorak Uln: Old
Male Human, Soldier 2/Dark Side Devotee 3/Imperial Inquisitor
4/Sith Acolyte 2; Init -1 (-1 Dex); Def
23 (-1 Dex, +14 Class); Spd 10m; VP/WP
54/10; Atk +7/+2 melee (1d3-1, punch), +7/+2 ranged (3d4, Sith
Lanvarok), +8/+3 melee * (3d8-1, crit 19-20, Lightsaber); SQ
+1 bonus to defense against a specific target., Authority, Dark
Side, Dark Side Talisman +2, Resource Access; SV
Fort +12, Ref +5, Will +15; SZ M; FP:
5; DSPs: 22; Rep: +10; Str
8, Dex 9, Con 10, Int 17, Wis 21, Cha 14.
Equipment: All-Temperature cloak (+2 to Fortitude
saves made to resist severe weather), Lightsaber, Sith Lanvarok
* Jorak Uln has constructed his own Lightsaber.
Skills: Astrogate +5, Bluff +8, Computer Use
+5, Craft (lightsaber) +7, Diplomacy +4, Gather Information
+8, Hide +1, Intimidate +12, Knowledge (Jedi lore) +9, Knowledge
(Sith lore) +13, Listen +10, Move Silently +1, Pilot +3, Read/Write
Basic, Read/Write Sith, Search +9, Sense Motive +10, Speak Basic,
Spot +14, Survival +10, Treat Injury +9
Force Skills: Affect Mind +9, Drain Knowledge
+20, Enhance Ability +8, Farseeing +11, Fear +18, Force Grip
+13, Force Lightning +20, Move Object +10, See Force +15, Telepathy
+13
Feats: Armor Proficiency (light), Dodge, Exotic
Weapon Proficiency (lightsaber, sith lanvarok, sith sword),
Force-Sensitive, Skill Emphasis (Drain Knowledge, Force Lightning),
Track, Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles,
heavy weapons, simple weapons, vibro weapons)
Force Feats: Alter, Control, Sense, Sith Sorcery |
|
|