SprzetPostaciedodatkigalaktykasesjeLinki

 
 

 

Gentry Swagman

   Corelianin, ukończył akademię wojskową na Coruscant. Pochodził z rodziny wielodzietnej (3 braci, 2 siostry). Ojciec był celnikiem w porcie, matka projektantką w stoczni. Ojciec działał na korzyść rebeliantów, ale nikt z rodziny nie miał o tym pojęcia. Rodzice nie mieli pieniędzy na utrzymanie 6 dziecka, wysłali je do wojska.
Po ukończeniu akademii Gentry był sierżantem w oddziale desantowym Stormtroopers wysłanym na Stelo IV (wybuchła tam rebelia), gdzie odznaczył się podczas walk o stolicę tej planety. Nie podobała mu się jednak walka w polu, a ponieważ był bardzo dobrym podoficerem, jego podanie o przeniesienie została zaakceptowane. Przez 2 lata był w oddziale na Coruscant w służbie ochrony planety. Nie wytrzymał jednak i powiedział porucznikowi (pod którego podlegał) co o nim myśli. Na śądzie wojskowym został zdegradowany do kaprala i odbywał służbę jako celnik. Po roku został wrobiony w łapówkarstwo (bo jako jedyny łapówek nie przyjmował) i karnie wydalony z Imperial Army. Przez 3 lata pracował na Turkanie jako bramkarz w jednej z knajp. Po tym czasie jeden z lokalnych baronów zauważył go w akcji i wziął pod swoją opiekę. Przez następne 2 lata Gentry brał udział w walkach wręcz (wicemistrzostwo). Po tym jednak zrezygnował i został najemnikiem...

Gentry Swagman: Adult Male Human, Soldier 5; Init +4 (+4 Dex); Def 19 (+4 Dex, +5 Class); Spd 10m; VP/WP 31/14; Atk +7/+7 or +5/+5/+5 ranged (3d8, crit 19-20, Blaster [Light Repeating]), +9 melee (+2+4, Combat Gloves), +9 melee (2d4+4, crit 19-20, punch), +9 or +5/+5 ranged (3d8, Blaster [Heavy Pistol]); SQ +1 bonus on attack and damage rolls with ranged weapons, for targets with 10m.; SV Fort +6, Ref +5, Will +3; SZ M; FP: 4; Rep: +1; Str 18, Dex 18, Con 14, Int 12, Wis 14, Cha 10.
Equipment: Blaster [Heavy Pistol] x2, Blaster [Light Repeating], Combat Gloves, Combat Jumpsuit [Mastercraft +1] (Damage Reduction: 4), Comlink, Credit Chip, Electrobinoculars, Medpac x2, Security kit [Mastercraft +1] (+2 equipment bonus on Repair checks for security systems.), Tool kit [Mastercraft +1] (+2 on appropriate Craft checks.)
Skills: Computer Use +2, Craft (blaster pistols and rifles) +7, Demolitions +7, Disable Device +7, Forgery +4, Hide +2, Intimidate +7, Knowledge (Tactics) +4, Move Silently +3, Pilot +6, Profession (military officer) +4, Read/Write Basic, Search +3, Sense Motive +4, Speak Basic, Speak Gamorrean, Spot +6, Treat Injury +3
Feats: Armor Proficiency (light), Combat Reflexes, Heroic Surge, Improved Martial Arts, Martial Arts, Point Blank Shot, Two-weapon Fighting, Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons)