       
|
|
|
|
Gentry Swagman
Corelianin, ukończył akademię wojskową
na Coruscant. Pochodził z rodziny wielodzietnej (3 braci,
2 siostry). Ojciec był celnikiem w porcie, matka projektantką
w stoczni. Ojciec działał na korzyść rebeliantów, ale nikt
z rodziny nie miał o tym pojęcia. Rodzice nie mieli pieniędzy
na utrzymanie 6 dziecka, wysłali je do wojska.
Po ukończeniu akademii Gentry był sierżantem w oddziale desantowym
Stormtroopers wysłanym na Stelo IV (wybuchła tam rebelia),
gdzie odznaczył się podczas walk o stolicę tej planety. Nie
podobała mu się jednak walka w polu, a ponieważ był bardzo
dobrym podoficerem, jego podanie o przeniesienie została zaakceptowane.
Przez 2 lata był w oddziale na Coruscant w służbie ochrony
planety. Nie wytrzymał jednak i powiedział porucznikowi (pod
którego podlegał) co o nim myśli. Na śądzie wojskowym został
zdegradowany do kaprala i odbywał służbę jako celnik. Po roku
został wrobiony w łapówkarstwo (bo jako jedyny łapówek nie
przyjmował) i karnie wydalony z Imperial Army. Przez 3 lata
pracował na Turkanie jako bramkarz w jednej z knajp. Po tym
czasie jeden z lokalnych baronów zauważył go w akcji i wziął
pod swoją opiekę. Przez następne 2 lata Gentry brał udział
w walkach wręcz (wicemistrzostwo). Po tym jednak zrezygnował
i został najemnikiem... |
|
|
Gentry Swagman:
Adult Male Human, Soldier 5; Init +4 (+4 Dex);
Def 19 (+4 Dex, +5 Class); Spd
10m; VP/WP 31/14; Atk +7/+7
or +5/+5/+5 ranged (3d8, crit 19-20, Blaster [Light Repeating]),
+9 melee (+2+4, Combat Gloves), +9 melee (2d4+4, crit 19-20,
punch), +9 or +5/+5 ranged (3d8, Blaster [Heavy Pistol]);
SQ +1 bonus on attack and damage rolls with ranged
weapons, for targets with 10m.; SV Fort +6,
Ref +5, Will +3; SZ M; FP:
4; Rep: +1; Str 18, Dex 18, Con 14, Int 12,
Wis 14, Cha 10.
Equipment: Blaster [Heavy Pistol] x2, Blaster
[Light Repeating], Combat Gloves, Combat Jumpsuit [Mastercraft
+1] (Damage Reduction: 4), Comlink, Credit Chip, Electrobinoculars,
Medpac x2, Security kit [Mastercraft +1] (+2 equipment bonus
on Repair checks for security systems.), Tool kit [Mastercraft
+1] (+2 on appropriate Craft checks.)
Skills: Computer Use +2, Craft (blaster pistols
and rifles) +7, Demolitions +7, Disable Device +7, Forgery +4,
Hide +2, Intimidate +7, Knowledge (Tactics) +4, Move Silently
+3, Pilot +6, Profession (military officer) +4, Read/Write Basic,
Search +3, Sense Motive +4, Speak Basic, Speak Gamorrean, Spot
+6, Treat Injury +3
Feats: Armor Proficiency (light), Combat Reflexes,
Heroic Surge, Improved Martial Arts, Martial Arts, Point Blank
Shot, Two-weapon Fighting, Weapons Group Proficiency (blaster
pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro
weapons) |
| |