SprzetPostaciedodatkigalaktykasesjeLinki

 
 

 

 

Raynar Briskah

    Historia Raynara nie jest dobrze udokumentowana, znane są natomiast pogłoski dotyczące jego przeszłości. Njaprawdopodobniej urodził się na Csilli i jest wychowankiem klanu Nuruodo. Od młodego szkolony byl przez swój klan na zwiadowcę. Z niewiadomych jednak przyczyn uciekł ze swojej rodzinnej planety, przerywając trening. Wiele lat włóczył się po galaktyce - widywano go w najgorszych miejscach, wynajmował się najczęściej do różnego rodzaju tajnych operacji, w których wymagana była dyskrecja działania. Jego specjalnością było wkradanie się do najpilniej strzeżonych obiektów cywilnych, wojskowych i prywatnych. Pracował dla ISB, włamując się do kilku stacji Wspólnego Sektora, jak i rebeliantom - włamując się m.in. do ISB...
    Podobno cięzko znaleźć jakieś zabezpieczenie, którego nie umiałby pokonać, więc wynajmuje go każdy kogo stać i kto ma dość kontaktów, żeby znaleźć Raynara co nie jest takim łatwym zadaniem.
    Nie wiadomo nic na temat jego powiązań z jakąkolwiek organizacją - wydaje się, że pracuje dla każdego kto zapłaci, choć znane są przypadki kiedy odmówił wykonania jakiegoś zadania.
    Raynar polega przede wszystkim na swojej umiejętności bycia niewidzialnym, lub podszywania się pod kogokolwiek. Przed akcą przygotowuje sobie kilka dróg ucieczki oraz pare owracających uwagę półapek (zwykle bomby). Preferuje podchodzić strażników i ich ogłuszać, unika otwartej walki.
    W kontaktach bezpośrednich wydaje się lekkomyślny, otwarty a czasami nieopanowany, ale w tarkcie jakiejkolwiek akcji - zimny profesjonalista, który nie mówi więcej niż to konieczne.

Rynar Briskah: Adult Male Chiss, Soldier 2/Scoundrel 6/Infiltrator 4; Init +8 (+4 Dex, +4 Bonus); Def 22 (+4 Dex, +8 Class); Spd 10m; VP/WP 65/13; Atk +11/+6 melee (3d4+2, crit 18-20, punch), +13/+8 or +9/+9/+4 ranged (3d4, Blaster [Hold-out]); SQ Ambush, Artisit Appreciation, Illicit barter, Low-light vision, Lucky (2/day), Precise Attack +1, Tactics; SV Fort +8, Ref +13, Will +5; SZ M; FP: 1; Rep: +3; Str 14, Dex 18, Con 13, Int 16, Wis 12, Cha 18.
Equipment: All-Temperature cloak (+2 to Fortitude saves made to resist severe weather), Blaster [Hold-out], Comlink, Grappling Spike Launcher, Macrobinoculars, Security kit (+2 equipment bonus on Repair checks for security systems.)
Skills: Balance +10, Bluff +13, Climb +6, Computer Use +8, Demolitions +7, Disguise : 8, Disable Device +19, Forgery +12, Hide +17, Intimidate +9, Jump +5, Knowledge (Alien species) +4, Knowledge (Streetwise) +4, Knowledge (Tactics) +4, Listen +7, Move Silently +16, Pilot +11, Profession (military officer) +2, Read/Write Cheunh, Search +9, Sense Motive +7, Speak Basic, Speak Bothese, Speak Cheunh, Speak Huttese, Speak Shyriiwook, Spot +9
Feats: Advanced Martial Arts, Armor Proficiency (light), Improved Initiative, Improved Martial Arts, K'tara Martial Arts, Martial Arts, Power Attack, Skill Emphasis (Disable Device), Stealthy, Weapons Group Proficiency (blaster pistols, blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons)