       
|
|
|

|
Raynar Briskah
Historia Raynara nie jest dobrze
udokumentowana, znane są natomiast pogłoski dotyczące jego
przeszłości. Njaprawdopodobniej urodził się na Csilli i jest
wychowankiem klanu Nuruodo. Od młodego szkolony byl przez
swój klan na zwiadowcę. Z niewiadomych jednak przyczyn uciekł
ze swojej rodzinnej planety, przerywając trening. Wiele lat
włóczył się po galaktyce - widywano go w najgorszych miejscach,
wynajmował się najczęściej do różnego rodzaju tajnych operacji,
w których wymagana była dyskrecja działania. Jego specjalnością
było wkradanie się do najpilniej strzeżonych obiektów cywilnych,
wojskowych i prywatnych. Pracował dla ISB, włamując się do
kilku stacji Wspólnego Sektora, jak i rebeliantom - włamując
się m.in. do ISB...
Podobno cięzko znaleźć jakieś zabezpieczenie,
którego nie umiałby pokonać, więc wynajmuje go każdy kogo
stać i kto ma dość kontaktów, żeby znaleźć Raynara co nie
jest takim łatwym zadaniem.
Nie wiadomo nic na temat jego powiązań
z jakąkolwiek organizacją - wydaje się, że pracuje dla każdego
kto zapłaci, choć znane są przypadki kiedy odmówił wykonania
jakiegoś zadania.
Raynar polega przede wszystkim na
swojej umiejętności bycia niewidzialnym, lub podszywania się
pod kogokolwiek. Przed akcą przygotowuje sobie kilka dróg
ucieczki oraz pare owracających uwagę półapek (zwykle bomby).
Preferuje podchodzić strażników i ich ogłuszać, unika otwartej
walki.
W kontaktach bezpośrednich wydaje
się lekkomyślny, otwarty a czasami nieopanowany, ale w tarkcie
jakiejkolwiek akcji - zimny profesjonalista, który nie mówi
więcej niż to konieczne.
|
Rynar Briskah:
Adult Male Chiss, Soldier 2/Scoundrel 6/Infiltrator 4; Init
+8 (+4 Dex, +4 Bonus); Def 22 (+4 Dex, +8 Class);
Spd 10m; VP/WP 65/13; Atk
+11/+6 melee (3d4+2, crit 18-20, punch), +13/+8 or
+9/+9/+4 ranged (3d4, Blaster [Hold-out]); SQ
Ambush, Artisit Appreciation, Illicit barter, Low-light vision,
Lucky (2/day), Precise Attack +1, Tactics; SV
Fort +8, Ref +13, Will +5; SZ M; FP:
1; Rep: +3; Str 14, Dex
18, Con 13, Int 16,
Wis 12, Cha 18.
Equipment: All-Temperature cloak (+2 to Fortitude
saves made to resist severe weather), Blaster [Hold-out], Comlink,
Grappling Spike Launcher, Macrobinoculars, Security kit (+2
equipment bonus on Repair checks for security systems.)
Skills: Balance +10, Bluff +13, Climb +6, Computer
Use +8, Demolitions +7, Disguise : 8, Disable Device +19, Forgery
+12, Hide +17, Intimidate +9, Jump +5, Knowledge (Alien species)
+4, Knowledge (Streetwise) +4, Knowledge (Tactics) +4, Listen
+7, Move Silently +16, Pilot +11, Profession (military officer)
+2, Read/Write Cheunh, Search +9, Sense Motive +7, Speak Basic,
Speak Bothese, Speak Cheunh, Speak Huttese, Speak Shyriiwook,
Spot +9
Feats: Advanced Martial Arts, Armor Proficiency
(light), Improved Initiative, Improved Martial Arts, K'tara
Martial Arts, Martial Arts, Power Attack, Skill Emphasis (Disable
Device), Stealthy, Weapons Group Proficiency (blaster pistols,
blaster rifles, heavy weapons, simple weapons, vibro weapons) |
|
|