NEWS'y. CIEKAWOSTKI.
1. J. REGIMBALD, Ciemna strona rock'n'rolla. POGWAŁCENIE ŚWIADOMOŚCI PRZEZ PRZEKAZY DO PODŚWIADOMOŚCI.
Tekst opublikowany w „Dieu est Amoure" - (Bóg jest Miłością), sierpień-wrzesień 1983 r.
J. REGIMBALD
Ciemna strona rock'n'rolla
POGWAŁCENIE ŚWIADOMOŚCI PRZEZ PRZEKAZY DO PODŚWIADOMOŚCI
Fenomen socjalno-kulturalny rock'n'rolla, który pojawił się w początkach lat 50-tych miał się rozlać po całym świecie jak fala powodziowa zmieszana z błotem, krwią i ofiarami ludzkimi. Trzydzieści lat później muzyka rockowa przeobraziła się tak, że stała się potężną siłą owijającą ciała i umysły i serca, najpotężniejszą jaka kiedykolwiek wyszła z otchłani piekielnych. Jednakże już - począwszy od roku 1950, światu zostało dane poważne ostrzeżenie podczas egzorcyzmu dokonanego na Zachodnim Wybrzeżu Kanady przez Pastora z Longheath w Kaliforni.
Oto co powiedział duch nieczysty przed opuszczeniem opętanej młodej dziewczyny w której mieszkał - „Jestem księciem i przychodzę. Wszyscy przyjdziemy i zawładniemy całą rasą - młodzieżą Ameryki".
Można by się zapytać - co ksiądz katolicki, zakonnik Trójcy Świętej, kaznodzieja ewangelizacyjny i animator radiowy, może powiedzieć na temat muzyki rockowej, na temat jej historii i jej ewolucji, albo czy w ogóle 50-letni mężczyzna może zrozumieć ten fenomen młodzieży, który stał się ruchem tak popularnym i uniwersalnym? Moja odpowiedź zawiera się w pięciu punktach:
1. Jako ksiądz - jestem przede wszystkim duchownym,
2. Jako zakonnik Trójcy Świętej - wyzwalam tych, którzy zostali zniewoleni (opanowani przez coś),
3. Jako kaznodzieja ewangelizacyjny - jestem posłańcem Słowa Bożego w 53 krajach.
4. Jako założyciel Centrum Pawła VI - zajmuję się ewangelizacją młodzieży od 15 do 25 lat.
5. Jako kryminolog wyspecjalizowany w psychiatrii kryminalnej, jestem głęboko zaniepokojony falą gwałtów, samobójstw bezpośrednio związanych z rewolucją socjalno-kulturalną wywołaną na całym świecie przez rock'n'rolla.
Pierwsza broszura pod tytułem „Rock - instrument rewolucji i przewrotu kulturalnego" została napisana przez Josepha Wafta i opublikowana przez Edition Saint Raphael. Autor studiuje fenomen rocka i jego przewrotowy wpływ na młodzież. Jest on pierwszym prognostykiem tej fałszywej kultury i jednocześnie pierwszą ofensywą przeciwko rewolucji sterowanej przez złą muzykę.
Nikt nie może powiedzieć, że wpływ rocka jest czysty i pozytywny. Jest on jak flecista-zaklinacz, prowadzący całą generację do zagłady i samounicestwienia (Pat Bonne „Korzenie rock'n'rolla").
Od ponad 30-tu lat potężna rewolucja stała się faktem; bez partii politycznych, bez przemówień, wieców wyborczych, a nawet manifestu ideologicznego, który by oznajmił cele i zadania nowych rewolucjonistów. Po raz pierwszy w historii człowieczeństwa, głęboka rewolucja socjalno-ekonomiczna, moralna i kulturalna wybrała proklamowanie swego radykalizmu przez muzykę, piosenki grupy „Rock'n'roll Stars" (Gwiazdy Rock'n'rolla). Na początku nie brano tego na serio, wszyscy wyobrażali sobie, że była to moda, która przejdzie tak, jak było z charlestonem, booggey-wooggey czy twistem. W dodatku narzuca się ważny szczegół: zbadanie 18 przypadków samobójstw w okręgu Montreal-Granby w Quebec, jakie wydarzyły się w okresie krótszym niż jeden rok czasu u młodych od 15 do 21 lat, wykazało, że jedyną ich przyczyną była muzyka rock'n'rolowa. Czy trzeba było więcej aby mnie popchnąć do zbadania dogłębnego tych tragedii ludzkich, powodowanych przez satanistyczne rytmy i piekielną muzykę. Celem tej broszury jest danie informacji tak ścisłych, jak to tylko możliwe na temat światowego fenomenu rock'n'rolla, aby doprowadzić czytelników do zdania sobie sprawy z sytuacji, aby można było energicznie stawić czoła tej. Światowej rewolucji, która dotyka młodzież.
W konkluzji przypomnę, że będziemy mieć zmartwienia, ale nie traćmy nadziei bo CHRYSTUS ZWYCIĘŻYŁ ŚWIAT!
CZĘŚĆ I
Pochodzenie i rozwój rock'n'rolla oraz jego promotorzy
PIERWSZA FAZA - NARODZINY
W latach 1951-52 młody pieśniarz amerykański Richard Litte zaczął modyfikować „beat" i „rhythm and bluesa" murzyńskiego południa.
Jesienią 1951 roku sławny film „Tablica dżungli" uczynił popularnym temat muzyczny „Rock around the clock" (Tańcz rocka 24 godziny), napisany przez Billy Haley'a'a. Ale to jeden z disc jockey’ów z Cliveland użył terminu rock'n'rolla dla określenia tego nowego rytmu muzycznego. Większość ludzi nie wie, że wyrażenie to opisuje dwa ruchy ciała podczas swawoli seksualnych. Termin zapożyczony został z gwar ludowych gett amerykańskich.
W latach 1951-55 młody gitarzysta i pieśniarz opanował technikę i formę muzyczną tego nowego rodzaju muzyki. Chodzi o pewnego baptystę uformowanego w chórze parafialnym, podziwianego dla jego talentu i głosu pełnego uroku. Był to Elvis Presley. Stał się powszechnie znany przez fakt, iż swój własny młodzieńczy bunt przeciwko purytańskiej moralności jego środowiska (przestrzegającego rygorów Biblii) ucieleśniał w sobie chęć jaką okazują młodzi do odrzucenia religijnych tabu seksualnych ich środowisk. Elvis odczuwał wielką przyjemność w buntowaniu młodzieży, nie tylko przez swoją muzykę i jej słowa, ale zwłaszcza przez wyuzdane i prowokacyjne gesty, które towarzyszyły jego spektaklom. Od początku jego kariery nazywano go Elvis-pelvis, ze względu na ruchy obrotowe jego miednicy. Sławę i uznanie uzyskał w czasie występów w znanym „E. Sulivan Show" w 1956 roku. To był dla szerokiej publiczności jakby grom z jasnego nieba, natychmiastowy i nieodwracalny, mimo że kamerzyści uważali, aby pokazać tylko tors i twarz pieśniarza. Nie przeszkodziło to jednak w przekazaniu buntowniczego przesłania Elvisa: koniec zakazom seksualnym, koniec represji instynktów, koniec z werniksem socjalno-zwyczajowym, który nie pozwala młodzieży wyrażać swobodnie i gwałtownie ich seksualności. Błyskotliwy bohater otrzymał niebawem niekwestionowany już tytuł „króla rock'n'rolla". Jego promieniowanie i prestiż zmieniały interesujących się nim wielbicieli i Elvis stał się przedmiotem kultu nie tylko za życia ale i po śmierci. Iskierka zapaliła ogień rewolucji seksualnej młodych: przemianę zwyczajów codziennych, zmianę w ubiorach, stworzenie mody długich włosów. Elvis nie był już tylko osobą lub nazwiskiem, stał się symbolem opozycji do rodziców, wychowawców, krótko mówiąc wszystkich autorytetów.
Od roku 1956 do 1960 tysiące młodych opanowały stadiony, na których Elvis miał wystąpić; zamieszki, frenezja (szał), masowa histeria, rozdrażnienie seksualne zwłaszcza wśród młodych dziewcząt. Jednym słowem niekontrolowane poczynania tłumów, przed którymi władze stały się bezsilne. Świadom swego statusu symbolu i swojej władzy nad emocjami nastolatków Elvis celowo podniecał masowe wzburzenia milionów na całym świecie przeciwko jakiejkolwiek formie krępowania, jak również przeciwko jakiejkolwiek formie autorytetów. Apelując bezpośrednio do buntowniczych instynktów młodości, pożeranej przez pasje życia wykorzystywał do końca temat i filozofię miłości fizycznej bez żadnych hamulców. Oto pierwsza faza rock'n'rolla na całym świecie.
DRUGA FAZA - EWOLUCJA ROCK'N'ROLLA W KIERUNKU HARD ROCKA (CIĘŻKIEGO)
I ACID ROCKA (NARKOTYCZNEGO)
1. Hard rock.
Jak należy tego oczekiwać, miękki rock szybko stał się mocnym, a jego głównymi propagatorami byli Jerry Lee Lewis, Stevie Nicky i Alice Cooper. To, co charakteryzuje tę drugą falę to całkowita perfekcja rytmu, wzmocnienie głośności i frenetryczne rozkiełznanie perkusji.
Jeśli chodzi o rytm - przedsięwzięto poszukiwania wśród plemion afrykańskich i w środowiskach kultu „VANDOM" praktykowanego w Ameryce Łacińskiej i na Haiti. Pełen rytmów kopulacyjnych repertuar, zaklęcia i błagania zostały zabrane, aby jak najwierniej odtworzyć rytmy po sobie następujące, które doprowadziłyby autentyzm do pełnej rozkoszy seksualnej.
„Beat" uderza jak młot, motorycznie, na wszystkie struny emocjonalne i psychologiczne w sposób mogący rozdrażnić system nerwowy słuchaczy, a nawet paraliżować procesy myślowe. Intensywność dźwięku wzmaga potrzebę włączenia się w tłum. Wreszcie wzmacniacze pozwalają uzyskać żądany efekt, który może spowodować napięcie nerwowe, niekontrolowaną frustrację, niepohamowane podniecenia erotyczne, które stymuluje beat. Do tego dokłada się efekt irytującego hałasu, który zostaje podniesiony o 20 decybeli ponad granicę wytrzymałości ucha ludzkiego. Kiedy instrumenty perkusyjne eksplodują całą ich mocą poprzez słuchowe organy słuchacza bez obrony (baterie, cymbały, trąbki, przeraźliwe krzyki, syntetyzatory elektroniczne), dążą do pogrążenia audytorium w chaosie szalonych dźwięków. Nie słucha się mocnego rocka - jest się w nim pogrążonym według rytuału seksualnego, perwersji i buntu.
Ze wszystkich artystów mocnego rocka niewątpliwie Peter Townhaud utwierdził ten rodzaj muzyki. Jeśli Alice Cooper mogła być nazwana geniuszem mocnego rocka, to Peter Townhaud jest w nim mistrzem doskonałym.
2. Acid rock (narkotyczny).
Rewolucja się dopiero zaczyna. Wejście na scenę The Beatles, The Rolling Stones i The Who doda temu nowe środki piekielne. Młodzież jest wprowadzona w środki halucynogenne, kiedy Dr Timothy Learny wyjawił tajemnice LSD. Nieubłagalnie muzyka rockowa miała włączyć całą gamę narkotyczną do wachlarza mocnych emocji alienowanych słuchaczom nowej fali acid rocka. Beatlesi z „Żółtą łodzią podwodną" (halucynacja psychodeliczna), The Rolling Stones z „Brązową kokainą", „Siostrą morfiną" czy „Srebrną Lady" (surowica hypodermiczna). Abby Hoffman stwierdza ostatecznie: „... rock jest źródłem rewolucji, jest to nasz sposób życia z narkomanią, poszarpanym ubraniem i muzyką rockową w jej pełnej mocy". To właśnie jest rewolucja.
TRZECIA FAZA - ROCK SATANISTYCZNY
Można by sądzić, że wszelkie granice zostały osiągnięte, ale znaczyłoby to niedocenienie środków diabolicznego geniusza rewolucjonistów, o których mowa.
Trzeba było przekroczyć ostatni próg, próg okultyzmu, prowadzący do kultu satanistycznego. Ta faza została rozpoczęta przez Beatlesów w 1968 roku z pojawieniem się „Devil's White Album" (Białego Albumu Diabelskiego), zawierającego dwie następujące sztuki: Rewolucja nr 1 i Rewolucja nr 2.
Po raz pierwszy w przemyśle płytowym wprowadzono przesłania do podświadomości, aby przekazać „ewangelię szatana". „Led Zeppelin", „Styks" - tym razem nie ma już żadnych dwuznaczników, wszystko jest inspirowane, kierowane dla chwały ciemnych mocy i adoracji jego wysokości szatana.
Co mogło spowodować ten decydujący przełom w rewolucji rock'n'rolla? Wymieńmy tylko trzy zasadnicze źródła:
1) różnorodne techniki przekazu do podświadomości,
2) oddanie się samych artystów osobie szatana,
3) dostarczyciele funduszów, którzy chcą ogarnąć cały świat, a mianowicie Iluminat, Agencja czarnoksięstwa WICCA i Walijskie Towarzystwo Czarownic.
Wykażemy trochę później jaki jest związek wpływu tych organizacji światowych i olbrzymi sukces rocka satanistycznego.
CZWARTA FAZA - PUNK ROCK
Perwersja nie doszła jeszcze jednak do piekła. Punk oznacza z angielskiego „prostytutka", a podobne słowo amerykańskie znaczy „zgnilizna". I rzeczywiście, w latach 80-tych zrodziły się grupy punk rocka, których celem i filozofią jest pchać słuchaczy bezpośrednio do samobójstwa, do grupowych gwałtów i systematycznych zbrodni. Pośród grup najbardziej znanych wymieńmy „KISS", „Ted Mogend" czy „Dziecko Afrodyty" (album 666).
Kulminacyjnym punktem doświadczenia życiowego i muzycznego jest móc pokrwawić swego partnera za pomocą żyletek, które ukrywa się w dżinsach i tłuc, dobijać uczestników już rannych za pomocą kastetów i pałek. Oto do czego doszli wyznawcy rocka w roku pańskim 1983.
CZĘŚĆ II
Zdemaskowanie wywrotowego charakteru
Rewolucja rocka mogłaby postępować dalej bez żadnych kłopotów, gdyby w USA nie wydarzył się ciekawy incydent.
Sprawa „Led Zeppelin" w Kaliforni. - Pastor Gary Greenwald, sam kiedyś artysta rockowy, spowodował burzę, odkrywając obecność idei i treści przekazywanych do podświadomości w płytach bardzo popularnych wśród młodzieży. Dziwna rzecz, że ze wszystkich artystów znanych na rynkach światowych grupa „Led Zeppelin" systematycznie bywała pod pręgierzem zwłaszcza z racji piosenki „Stairway To Heaven (Schody do nieba). Komitet Zgromadzenia Legislacyjnego Kaliforni zajął się wielokrotnymi skargami składanymi przez Komitet Obrony Konsumentów. W wyniku śledztwa, które odkryło proces zakamuflowanego nagrania „od tyłu" - deputowany Filip Wyman, przygotował projekt ustawy zobowiązującej firmy fonograficzne do zaznaczania na kopertach płyt zawartości przekazu podświadomościowego o charakterze satanistycznym lub innym.
Następnym był stan Arkansas, który wprowadził wymóg ujawniania na wszystkich płytach i kasetach przekazu do podświadomości. Prawdę mówiąc grupa „Led Zeppelin" nie jest ani bardziej niebezpieczna ani bardziej szkodliwa. Reprezentuje ona tylko wierzchołek góry lodowej, której 9/10 części jest zanurzona, grupując Beatlesów, Rolling Stonesów i całą masę innych. Dzięki tej sławnej sprawie wszczepianie przekazów podświadomych na płytach i kasetach dotarło do świadomości publiczności.
Przekaz podświadomy gwałcący świadomość (jak wskazuje słowo podświadomy*), ma na celu przekazanie treści, które mają dotrzeć do słuchacza poza jego świadomością. W ten sposób przekaz nie dociera, ale wślizguje się do ucha, oka i innych zewnętrznych zmysłów, po czym wnika głęboko w podświadomość słuchacza, która nie jest w żaden sposób w stanie obronić się. przed tą formą agresji.
Od dwudziestu lat odpowiednie przepisy przewidywały zakaz wszelkiej techniki przekazu podświadomego w dziedzinach propagandy, filmu, słowa drukowanego, w radio i w telewizji. Nikomu nie przyszło do głowy rozciągnąć ten zakaz w dziedzinie płyt, kaset i materiałów audiowizualnych. Przez to niedopatrzenie w prawie, rock mógł prosperować do woli, używając wszystkich dostępnych technik elektronicznych aby dokonać perwersji w świadomości i sercach młodzieży. Pomysłodawca przekazu podświadomego doskonale sobie zdaje sprawę z celu, który chce osiągnąć, a mianowicie przeprowadzić rewolucję w pełni zdolną do wszelkiej perwersji. Z drugiej strony słuchacz w ogóle nie odczuwa, że jego świadomość, jak i głęboka podświadomość ulega inwazji, ponieważ jego świadoma inteligencja i wola nie są w stanie alertu ani w stanie jakiegokolwiek rozpoznania. To podświadomość otrzymuje przesłanie, odczytuje je i odtwarza, aby przekazać je później przez świadomą pamięć do świadomości. W rocku treści są przekazywane w sposób podświadomy i mają bardzo zróż-nicowany charakter: - perwersja seksualna we wszystkich jej formach, apel do buntu przeciwko ustalonemu porządkowi, sugestia samobójstwa, podsycanie do gwałtów i zabójstw, poświęcenie się szatanowi.
W dalszej części przedstawimy dokładniejsze szczegóły.
Technika podświadomego przekazu
1. Orędzie podświadomego słowa.
Aby przekazać podświadome orędzie w sposób najbardziej subtelny i najmniej wykwintny wmontowuje się od tyłu zdania, które stają się słyszalne, gdy puszcza się taśmę w kierunku odwrotnym, podobnie jak słowa napisane odwrotnie dają się czytać w lustrze.
Badania obecnie prowadzone pozwalają sformułować hipotezę o podwójnie dziwnym fenomenie: najpierw podświadomość może uchwycić zdanie wprowadzone systemem od tyłu, a następnie przyswoić sobie treść nawet, jeżeli jest ona w języku nieznanym słuchaczowi. Ten podwójny fenomen stanowi dowód perwersyjnych ludzi stosujący ten proceder. To właśnie stwierdza: „hałas ochrypły i gwałtowny powoduje reakcje gwałtowne, emocjonalne i niszczy całą kontrolę mechanizmów obronnych". Dlatego nazywamy to pogwałceniem świadomości.
Jesteśmy tu zgodni z dr Meerlo co do czterech technik w działaniu podświadomym:
- częstotliwość modulowania;
- częstotliwość bardzo niska (14-20 Hz);
- częstotliwość bardzo wysoka (17.000-20.000 Hz);
- zmienna szybkość (słyszalność zmienna rejestrowana tylko przez specjalny aparat).
2. Beat i jego efekt podświadomy.
Sygnał podświadomy może być przekazywany przez beat. Siły rocka to synkopowana (Synkopa - specjalny efekt rytmiczny polegający na przeniesieniu akcentu na słabą część taktu.) pulsacja rytmu, która powoduje w organizmie ludzkim rozgłos biopsychologiczny, zdolny zmodyfikować różne organy ciała. Beat może spowodować przyspieszenie bicia serca i wzrost poziomu adrenaliny, może spowodować błogość seksualną, ale także i ekscytację seksualną włącznie z orgazmem.
3. Sygnał podświadomy.
Możliwe jest zapisanie na taśmie sygnału o częstości ultradźwiękowej, podobnej do gwizdka na psa. Kiedy mózg jest stymulowany przez dłuższy czas takim sygnałem ultrasonicznym powoduje reakcję biochemiczną równoważną z zastrzykami morfiny tak, jak wskazuje sama nazwa reakcji (endewizm) - czyli morwina naturalna. Reakcja powoduje podwójny efekt: dziwne odczucie błogości i pobudzenia procesów myślowych. Ta trochę zwiększona aktywność mózgu pozwala mu z większą jasnością rozumieć przekaz podświadomy. Błędne koło zostaje zatem puszczone w ruch.
4. Stroboskopia.
Użycie stroboskopu (Stroboskop - lampa, której działanie polega na ukazywaniu poruszającego się przedmiotu w krótkotrwałych okresach czasu.) pozwala przyspieszyć do woli zmianę światła i ciemności, co powoduje znaczne osłabienie poczucia orientacji i osądu refleksów. Ustalono następujące efekty stroboskopu:
- cykl zmian światła (6-8 przerw na sekundę) powoduje utratę percepcji głębi,
- przy 25 przerwach na sekundę błyski światła nakładają się na fale alfa w mózgu, kontrolujące zdolność koncentracji,
- dalsze przyśpieszenie błysków powoduje utratę jakiejkolwiek zdolności kontroli.
Kiedy połączy się efekt muzyki rockowej z grą świateł stroboskopu zacierają się wszystkie bariery osądu moralnego, osoba traci wtedy automatycznie wszystkie swoje refleksje i mechanizmy obrony naturalnej. Bez spostrzegania idzie za sugestiami przekazów podświadomych zawartych na płytach. Przy tych wszystkich wyspecjalizowanych wysoko środkach technicznych osoba ludzka ulega gwałtowi na poziomie swojej wolności, swojego wolnego wyboru i swych środków obrony. I właśnie dlatego użycie terminu „pogwałcenie świadomości" nie jest za mocne dla wyrażenia szkód umysłowych, moralnych i duchowych jakim ulegają słuchacze muzyki rockowej..
Kilka cytatów na poparcie. Jakie są intencje grup rockowych, które używają obficie tych środków?
Przegląd Rolling Stonesów stwierdza mianowicie: „... Rock jest więcej niż muzyką - to jest centrum energetyzujące nowej kultury i młodości w stanie rewolucji".
Gealtery Centrum, angielski krytyk muzyczny napisał: „Muzyka jest głównym punktem zainteresowania współczesnej młodzieży. Nie ma żadnego znaczenia, że starsi jej nie słuchają, oni i tak są skończeni".
Graham Mask stwierdza z kolei: „Muzyka pop jest środkiem komunikacji, determinującym myśli osób, które jej słuchają. Sądzę także, że muzycy uzyskują przez nią fantastyczne efekty i doznania. Moglibyśmy kierować światem, mamy do swej dyspozycji odpowiednią siłę!".
Mick Jagger z Rolling Stones, którego nazywa się Lucyferem Rocka, stwierdza: „Pracujemy ciągle nad ukierunkowaniem myśli i woli osób. Większość innych grup robi to samo".
W swoim bestsellerze „Do it" (Zrób to) anarchista Jerry Rubin napisał: „Elvis obudził nasze ciało, całkowicie je zmieniając. Mocny rock zawiera swój sekret w energicznym beacie, ciepło wchodzącym do naszego ciała. Podniecający rytm uwalnia wszystkie ukryte pasje. Tylne siedzenie samochodu stało się testerem rewolucji seksualnej, podczas gdy radio służyło jako medium wywrotowe. Rock zaznaczył początek rewolucji. Nasz sposób życia, nasze narkotyki, nasze ubrania hippies, nasza muzyka rockowa - to jest prawdziwa rewolucja".
Oto przykłady ilustrujące przenikanie przekazu podświadomego, które można usłyszeć i wyśledzić na następujących płytach:
1. Utwór „Podpalaj wioski" grupy Electric Light Orchestra chodzi o praktyczną demonastrację przygotowaną specjalnie dla studiów radiowych i produkcyjnych w celu zainteresowania producentów nowym wymiarem muzycznym: muzyką odwrotną i przekazem podświadomym. Demonstracja odbywa się w dwóch fazach. Najpierw słychać fazę muzyczną, skonstruowaną z serii dźwięków, które tworzą dziwną muzykę bez słów z rytmem urywanym, potem ta sama faza muzyczna jest powtarzana, ale od tyłu. Słyszy się tę samą serię dźwięków, ale w kierunku odwrotnym. Dziwna muzyka staje się serią słów, całkiem niezrozumiałych w języku angielskim. „Muzyka jest odwracalna, ale czas nie. Wracaj, wracaj, cofnij się, zanim będzie za późno".
2. Grupa "Led Zeppelin" i bardzo znany utwór „Stairway to Heaven" (Schody do nieba). Oto najpierw słowa trzeciej zwrotki: „Drwię z emocji kiedy patrzę na zachód - zachód jest symbolem Lucyfera, Chrytus jest symbolem życia - wschodu. | W moich myślach widzę wstęgi dymu poprzez drzewa i glosy tych, którzy wpatrują się". Ta strofa zawiera orędzie podświadome, które świadomość może wyłowić dopiero przy odwrotnym przegraniu płyty, wtedy słychać tam wyraźnie: „trzeba, abyś żył dla szatana". Podobnie fragment liryczny, mówiący: „Jest jeszcze czas zmienić drogę, którą idziesz", odczytany odwrotnie: „Mój słodki Szatanie - nikt inny nie wytyczył mi drogi!"
3. Grupa „The Beatles" i utwór „Rewolucja nr 9". Ponieważ począwszy od momentu pokazania się tej piosenki przekazy podświadome zostały włączone w produkcję płyt rock'n'rollowych, technika jest podobna jak w drugim przykładzie. Między 7 a 13 obrotem słyszy się nagranie powtarzane dziesięciokrotnie. Właściwe „orędzie" pojawia się przy słuchaniu odwrotnym? Brzmi ono: „Podekscytuj mnie seksualnie martwy człowieku". Martwym człowiekiem jest Jezus Chrystus. Aby wykazać, że taki sam był zamysł Beatlesów posłużymy się słowami Johna Lennona, który sam był rzecznikiem grupy podczas prezentacji „Diabelskiego Białego Albumu": „... Chrześcijaństwo zniknie, rozpadnie się i odejdzie. Nie potrzebuję o tym nawet dyskutować. Mam rację i historia mi ją przyzna, już jesteśmy bardziej popularni niż Jezus Chrystus. Nie wiem, co najpierw przeminie - rock czy chrześcijaństwo" - w tych słowach oznajmia, że Jezus Chrystus umarł i został pogrzebany i że tylko rock przeżyje i zatryumfuje.
4. Grupa QUEEN i album „Killers" (Mordercy). Wystarczy odegrać od tyłu płytę z piosenką „Another One Bites The Bust" (Jeszcze jeden wyciągnął nogi), aby usłyszeć zamiast frazy tytułowej „zacznij palić marihuanę ! (Marihuana - tytoń zawierający substancje narkotyczne (odurzające).)".
5. W piosence „Kiedy elektryczność dotarła do Arkansas" grupy „Czarny Dąb z Arkansas" nagranej na żywo na scenie seansu, partia płyty pozwala słyszeć słowa niezrozumiałe i wycie całej grupy. Kiedy puszcza się tę część odwrotnie, przesłanie brzmi: „Szatan - on jest bogiem" i kończy się śmiechem.
Przekazy satanistyczne bezpośrednie
W albumie „El Dorado" grupy „ELO" *(ELO = Electric Light Orchestra (Orkiestra elektrycznych świateł) słychać bluźniercze przesłanie: „To on, niegodziwy Chrystus piekielny". W piosence „Hymn" grupy „Kask" odwrotne nagranie brzmi: „0 szatanie, to ty świecisz mury szatana - mury unicestwienia - to właśnie ciebie kocham!".
Po pierwszej fali orędzi podświadomych autorzy rock'n'rolla zaczną w odwrocie wyrażać swoje satanistyczne inspiracje. Trzy przykłady ukażą nam głębię ich myśli:
1. Oto wyjątek z piosenki „Bóg Grzmotu" grupy „KISS" *(KISS = Knives in satan shoulder (Noże w ręku szatana)): „Bylem wychowany przez szatana, przygotowany do królowania tak, jak on. Jestem na pustyni - człowiek z żelaza najnowszych czasów. Wolam do ciemności aby mieć przyjemność i rozkazuję ci paść na kolana przed bogiem grzechu, bogiem rock'n'rolla".
2. Grupa mocnego rocka „AC/DC" *( AC/DC = Alternative current/Definitive current (Prąd stały/Prąd zmienny)) - antychrystusowa śmierć Chrystusowi, śpiewa w utworze „Hells Bells" (Piekielne Dzwony): „Spuszczam moje grzmoty, spuszczam ulewne deszcze, przychodzę jak huragan, moje błyskawice oświetlają mnie, niebo, jesteś młody ale umrzesz, ja nie biorę więźniów, nie oszczędzam żadnego życia, nikt mi się nie oprze, mam swoje dzwony i zabiorę cię do piekła, będę cię mial i szatan będzie cię miał, o dzwony piekielne, dzwony piekielne".
3. Utwór grupy punk „DEAD KENNEDYS" *(DEAD KENNEDYS (Umarli z rodziny Kennedy))pod tytułem „Zabijam dzieci": „Bóg powiedział, aby obedrzeć cię ze skóry na żywo. Ja zabijam dzieci, kocham patrzeć jak umierają. Zabijam dzieci i patrzę jak ich matki paczą. Rozjeżdżam je moimi samochodami, chcę słyszeć jak krzyczą z bólu. Chcę dawać im zatrute cukierki i zepsuć im święto Helloween" *(Helloween - amerykański odpowiednik Wszystkich Świętych).
Wpływy okultystyczne - poświęcenie się szatanowi
Dziesiątki dowodów pozwalają jasno stwierdzić, że wszystkie gwiazdy rocka oddały się z własnej nieprzymuszonej woli szatanowi. Ograniczymy się do trzech dowodów:
1. Oto dobitne świadectwo Alice Cooper, którego prawdziwe nazwisko brzmi Vincent Fournier. Kilka lat temu poszedł na seans spirytystyczny, gdzie Norman Buckley prosił, aby „duch" dał mu słyszeć. Duch ostatecznie ukazał się i przemówił do niego. Obiecał jemu i jego grupie muzycznej światową sławę, dominację w muzyce rocka i bogactwo. „Jedyna rzecz o którą mnie prosił w zamian za to - żeby mu oddać swoje ciało, aby ten duch mógł wejść w jego posiadanie. W zamian za moje ciało i jego oddanie stałem się sławny na całym świecie. Aby to zrobić przyjąłem imię, przez które się zidentyfikował w czasie seansu. Jestem przecież znany na całym świecie".
2. Mick Jagger z The Rolling Stones. On także oddał się szatanowi pod wpływem Marianny Faithful i Anity Polenberg. Te dwie czarownice zaprosiły Kenneta Anger aby wprowadził Micka Jaggera do wszystkich rytuałów czarnej magii. Mick został oddany szatanowi w sekcie masonicznej - „Loży złotego świtu" w filii loży „Iluminati". W ten sposób Mick uznał się osobiście za wcielenie Lucyfera. Trzy z jego piosenek potwierdzają to wyrażenie: „Sympatia dla diabła", „Do ich szatańskich majestatów", „Inwokacja do mego brata diabła".
3. Ozzy Osbourne z grupy Black Sabbath (Czarny Sabat) wyznaje całkiem naiwnie, że nigdy nie skomponował żadnej muzyki, nie będąc w transie mediumicznym. „Wydaje mi się, że jestem medium dla jakiejś siły na zewnątrz mnie. Mam nadzieję, że nie jest to siła tego, którego się obawiam - szatana. Jest jakaś siła naturalna, która mnie używa do pisania rock'n'rolla. Mam nadzieję, że nie jest to siła diabła-szatana, ale Grupa Dusiciela, która nigdy nie komponuje ani nie śpiewa publicznie bez zainstalowania specjalnych urządzeń beatu".
Dla konkluzji wymieńmy bardzo znany wypadek Garry Newmanna z grupy THE STRONG, ze swoją sławetną „Piramidą". Elton John stwierdził, że nigdy nie skomponował, ani nie zaśpiewał piosenki, która nie byłaby tworzona w języku czarnej magii, np.: „Za drogą z żółtej cegły". Te Jego piosenki nie są zrozumiałe dla słuchaczy nie „wprowadzonych". Tak samo ma się sprawa ze „Schodami do nieba" LED ZEPPELIN.
Czarnoksięstwo i muzyka rockowa
Najbardziej świeże świadectwo znosi wszelkie wątpliwości co do powiązania czarnoksięstwa z muzyką rockową. Jest to świadectwo Johna Todda: „Zawsze czarnoksięstwo było praktykowane przy dźwiękach beatu, który jest identyczny w kuluarach <Vandou> i w muzyce rockowej. Nie można praktykować magii i czarów bez tej muzyki".
Jest powszechnie wiadomym, że tacy wielcy producenci rocka jak David Crosby, Nathan Young czy Graham Nash są członkami kościoła satanistycznego i że większość grup rockowych jest członkiem tej, czy innej grupy lucyferskiej. Kiedy mają wyprodukować płytę lub skomponować nowe piosenki proszą swoje siły magiczne aby dzieła te osiągnęły pełny sukces. Stosowany jest specjalny rytuał i płyty są jakoby zaczarowane w kontakcie z demonami. W konsekwencji, kiedy kupujesz płytę, wprowadzasz ze sobą urok i demony związane z nią. Nic więc dziwnego, że wpływ demoniczny daje się odczuć u słuchaczy w następujących formach: poirytowanie, duch buntu, sprośny język, bluźniercze wypowiedzi, tendencje samobójcze. O ile wiem, nie istnieje ani jeden czarnoksiężnik czy muzyk rockowy, który mógłby się nawrócić bez zniszczenia najpierw wszystkich płyt rockowych w swoim posiadaniu i bez zerwania wszystkich więzów z czarnoksięstwem.
Kto finansuje muzykę rockową?
Od początku tego referatu stwierdzaliśmy za pomocą dowodów, że muzyka rockowa jest rewolucją socjalno-kulturalną, polityczną, ekonomiczną, moralną i duchową. Ta rewolucja jest częścią projektu dużo szerszego, przyjętego i finansowanego przez lożę masońską „Iluminati". Aby być pewnym, że dotrą do młodzieży obojętnej na wykłady i strategię polityczną, loża „Iluminati" powierzyła agencji Vicca zorganizowanie studiów produkcyjnych rocka, aby zapewnić rozprzestrzenianie dzieł najbardziej agresywnych grup. Pośród najbardziej znanych figurują: „Zodiac Production", „Capital Record", „Merkury", „Inter-globus Music", „Aristo Records" etc. Te inicjatywy są integralną częścią spisku światowego, zainicjowanego przez lożę „Iluminati" z wyraźnym celem doprowadzenia młodzieży do „umiędzynarodowienia", które miałoby się zakończyć utworzeniem jednego „rządu światowego".
'Sukcesywne przerywanie więzów z rodziną, kościołem, ojczyzną i kulturą etniczną sprawia, że młodzi powoli tracą poczucie przynależności do grupy, do kraju rodzinnego, ale mają poczucie obywateli świata, bez wiary ani prawa, bez obowiązków w stosunku do innych z wyjątkiem „Iluminati" i szatana z tym, że ta ich należność w stosunku do nich pozostaje nieświadoma.
Fenomen „disco"
Termin „disco" jest skrótem słowa dyskoteka, które określa zbiór płyt lub organ, który pożycza płyty. Jednakże w sensie potocznym chodzi nie tylko o lokale, w których tańczy się w rytmie muzyki rocka, ale zwłaszcza o styl życia, modę rozrywkową i specjalną atmosferę. Disco zrodziło się w Nowym Jorku podczas lata 1975, w środowisku homoseksualistów wielkiej metropolii amerykańskiej. W tym czasie nikt nie mógł odwiedzić sali disco, nie. będąc członkiem klubu jej użytkowników.
W 1977 roku fala przypływu ogarnęła USA i cały świat. Ze stu lokali powstało 18 tysięcy, w ciągu dwóch lat. Jak wytłumaczyć ten wspaniały sukces? 19 marca 1978 r. ukazał się artykuł w Daily News analizujący fenomen disco: „Odłączeni jedni od drugich przez ogłuszającą muzykę, wystawieni na działanie oślepiania, tańczący robią wszystko co im przyjdzie do głowy, bez patrzenia na siebie lub rozmawiania, tak jakby każdy krzyczał bez przerwy: ja, ja, ja...". Ten widoczny narcyzm (Narcyzm - samouwielbienie, człowiek zakochany w sobie, bezkrytyczne umiłowanie siebie) jest tylko odbiciem filozofii, którą nasze społeczeństwo jest niebezpiecznie nasycone i według której od chwili, kiedy ma się ochotę coś robić, wszystkie nasze poczynania są usprawiedliwione, jakiekolwiek mogłyby być konsekwencje dla innych. Ten stan ducha przebija przez wzrastającą liczbę rozwodów, rozbitych małżeństw, jak również mnożącą się liczbę prac, w których brak jest miejsca na miłość, co jest pożałowania godne, bo ci, którzy zapomnieli już miłości, dawania i dzielenia się, jeżeli ją kiedykolwiek znali, przechodzą obok wartości najbardziej wzbogacających życie. Zjawisko DISCO ma cel bardzo precyzyjny: dać okazję wypróbowania czystej emocji prymitywnej w atmosferze totalnej tolerancji. Stare zakazy seksualne są wreszcie przezwyciężone. Każdy może przyjąć bez fałszywego wstydu swoją ambiwalentną (Ambiwalentny - uczucie lub stan uczuciowy, dwuwartościowy, przyjemno-przykry, pozytywno-negatywny, jak np. miłość połączona z nienawiścią, podziw z zazdrością itp.) seksualność i przeżyć ją bez najmniejszego kompleksu winy. Monoseksualiści, heteroseksualiści, biseksualiści pozwalają sobie w tempie i rytmie muzyki pójść na całkowitą swobodę i bez najmniejszych hamulców narzuconych przez towarzyskie konwenanse. Seks zawładnął disco. Disco - porno jest bardzo popłatne. To właśnie wyjaśnia, dlaczego lokale disco są takie liczne.
Okładki płyt
Od lat 70-tych okładki płyt stają się coraz bardziej wyraźnym środkiem przekazywania treści i symboli erotycznych i satanistycznych. I tu można zauważyć np.: trójkąty, piramidy, pięcioboki, koła magiczne, i całą gamę znaków czarnoksięskich. Ponadto ukazanie różnego rodzaju znaków satanistycznych, stosowanie symboli seksualnych, organów męskich i żeńskich jest wyraźnym wskazaniem charakteru muzyki oraz treści przez nią przekazywanej. Nie jest zadziwiające, że im mniej teologowie i kaznodzieje mówią o szatanie tym bardziej Lucyfer ma wolną rękę i możliwość reklamy, dzięki wydaniom takich okładek, filmów i spektakli, oper rockowych jak np. „Hair"*, „Tommy".
C Z Ę Ś Ć III
Rock'n'roll - jego szczebiot i spustoszenie
W opinii większej części publiczności rock stanowi nieszkodliwą formę rozrywki lub czasowe zamiłowanie egzaltowanej młodzieży, Beatlesi jednak uważają co innego: „Nasza muzyka jest zdolna wywołać chwiejność emocjonalną, zachowanie się patologiczne a nawet bunt i rewolucję. Rock jest więcej niż muzyką, jest środkiem energetycznym nowej kultury i rewolucji światowej". Według ankiety przeprowadzonej w 1981 roku 98 % wszystkich nastolatków spędza 3-5 godzin dziennie na słuchaniu muzyki rockowej. Od czasu wprowadzenia odbiorników radiowych stereo ze słuchawkami młodzi słuchają jej przez 7-8 godzin dziennie. W jednym tylko roku płyty z muzyką rockową stanowiły 90% całkowitej sprzedaży płyt (130 mln rocznie). Czyż trzeba więcej statystyk aby nas przekonać, że ten fenomen jest uniwersalny i dotyczy prawie wszystkich nastolatków i młodzieży z obu półkul świata? Czy jest możliwe, że takie rozprzestrzenianie pełnej szału muzyki nie spowoduje efektu fizycznego, psychologicznego, duchowego i moralnego tak na jednostkach jak i na masach? Kilka dokładniejszych informacji pozwoli ocenić wagę i głębię wpływu rocka na wszystkich słuchaczy, a w szczególności na młodych.
1. Z medycznego punktu widzenia:
a) efekt fizyczny - podjęto liczne badania dla oceny różnorodnych efektów muzyki rock w związku z poważnymi urazami: słuchu, wzroku, kręgosłupa, systemu endokrynalnego i systemu nerwowego gorliwych słuchaczy rocka.
Bob Lurson wraz z ekipą medyczną w Cleveland odkryli liczne symptomy u ponad 100 pacjentów - „muzyka rockowa może mieć zadziwiające efekty fizyczne: zmiany pulsu i oddechu, podniesione wydzielanie gruczołów endokrynalnych, w szczególności gruczołu śluzowego, który kieruje procesami witalnymi w organizmie". Kiedy melodia podnosi się krtań ściąga się,. kiedy melodia opada krtań się rozluźnia. Podstawowa przemiana materii i poziom cukru we krwi podlegają modyfikacji w trakcie słuchania. Można więc igrać z organizmem ludzkim tak, jak gra się na instrumencie muzycznym i w rzeczywistości niektórzy kompozytorzy muzyki elektronicznej pozwalają sobie manipulować mózgami, dokonując spięć różnych świadomych warstw mózgowych całkiem tak jak to czyni narkoman. Przemawiający rytm muzyki rock i pop stymuluje pewne funkcje hormonalne systemu endokrynalnego. Efekty te są związane ze zwiększeniem intensywności muzyki. Już powyżej 90 decybeli efekt jest nieprzyjemny i szkodliwy, a na koncertach muzyki rockowej zmierzono 106-108 dB w centrum sali i 120 przy orkiestrze. Jednocześnie specjaliści wykryli u młodych problemy słuchowe, typowe dla ludzi po pięćdziesiątce, a także niepokojące zwiększenie chorób wieńcowych i chorób błędnika. Intensywność specjalnego oświetlenia i używania promieni laserowych przyczyniły się do nieodwracalnych szkód w oczach u wielu uczestników. Profesor Paul Ziemer z Uniwersytetu Purdune wyjaśnia: „... Pewne dyskoteki wyposażone są w system laserowy. Jeśli promień laserowy dociera do oka, może spowodować wypalenie siatkówki i utworzyć plamę ślepoty na stałe. Poza tym błyski żywego światła w rytm muzyki powodują czasami zawroty głowy, mdłości i zjawiska halucynacji". Niektóre władze oznajmiły o niebezpieczeństwie takich praktyk, zwłaszcza rząd brytyjski, który ostrzegł przed światłem laserowym w środowiskach szkolnych. Znany muzykoterapeuta Khleslo w raporcie na temat muzyki rocka po badaniach, które przeprowadził w ciągu 10 lat napisał: „... Zasadniczym problemem wywołanym przez muzykę rocka u pacjentów, z którymi miałem do czynienia jest intensywność hałasu, który powoduje: wrogość, wyczerpanie, narcyzm, panikę, niestrawność, wysokie ciśnienie i dziwną narkozę. Rock nie jest nieszkodliwym spędzaniem czasu, to narkotyk bardziej szkodliwy niż heroina, a zatruwający życie naszej młodzieży. Jeżeli chodzi o stronę seksualną to ekipa medyczna Boba Larsena potwierdza kategorycznie, że wibracje niskich częstotliwości wywołane aplikacją gitar basowych, do których dorzuca się efekt powtarzającego się beatu wywołują znaczny wpływ na płyn znajduący się w stosie pacierzowym *. Ten płyn wpływa z kolei bezpośrednio na gruczoł śluzowy, który steruje wydzielaniem hormonów. Rezultat finalny to rozregulowanie hormonów seksualnych
nadnercza i radykalna zmiana wskaźnika insuliny we krwi tak, że różnorakie funkcje nakazów moralnych spadają poniżej progu tolerancji albo są całkowicie zneutralizowane.
b) e f e k t y p s y c h o 1 o g i c z n e - są jeszcze bardziej niebezpieczne od efektów fizjologicznych. Nie można się poddać bezkarnie podczas dłuższego czasu depersonifikacyjnemu wpływowi rocka bez ulegania głębokim psychicznym uczuciom. Oto główne tezy analiz medycznych i psychicznych doktorów Mc Roberta, Granby, Blainsa i wielu innych:
1 - zmiana reakcji emocjonalnych od frustracji do niekontrolowanej gwałtowności,
2 - utrata kontroli zarówno świadomości jak i refleksu zdolności koncentracji,
3 - znaczne zmniejszenie kontroli inteligencji i woli przez podświadomość,
4 - podniecenie neurozmysłowe powodujące euforię, łatwe uleganie sugestiom, histeria lub halucynacja,
5 - poważne kłopoty z pamięcią, funkcjami mózgowymi i koordynacją układu nerwowego,
6 - stan hipnotyczny lub kataleptyczny (Katalepsja - odrętwienie całego ciała lub poszczególnych członków, połączone z utratą dowolności ruchów; występuje przy histerii, w różnych stanach hipnotycznych, w letargu i w szeregu chorób psychicznych), czyniący z osoby robota,
7 - stan depresyjny przechodzący w neurozę lub psychozę zwłaszcza, kiedy muzyka połączy się z narkotykiem,
8 - tendencje samobójcze i zabójcze wzrastają znacznie przy codziennym słuchaniu rocka,
9 - samosąd, samozniszczenie, samookaleczenie się, zwłaszcza pośród większych zgromadzeń,
10 - nieodparte impulsy destrukcji, wandalizmu i zamieszek jako wynik koncertów i festiwali rockowych.
2. Z punktu widzenia moralnego:
Koncentracja słuchania rocka sprowadza się do 5-ciu głównych tematów: seks, narkotyki, bunt, fałszywa religia, wpływ szatański, inteligencja, wola. Wolna wola i sumienie ulegają takim atakom poprzez wszystkie zmysły, że ich zdolność oporu jest znacznie zmniejszona, czasem nawet zneutralizowana. W takim zamęcie moralnym i duchowym zostaje otwarta droga do wyzwolenia takich uczuć jak: nienawiść, złość, zazdrość, mściwość i seksualność. Ponadto gwiazdy rocka stają się nie tylko modelami do naśladowania ale także idolami do poważania i uczczenia. To narzucanie uroków przez idoli miało makabryczne konsekwencje, np. takie, jak fenomen „groupie" (młode dziewczyny oddające się całkowicie swemu idolowi i zaspokajające wszystkie jego fantazje i kaprysy seksualne). Te dziewczyny towarzyszyły swemu idolowi w jego tournee dopóki nie zastąpił ich innymi chętnymi. Także samobójstwa idoli pociągały za sobą samobójstwa ich zwolenników. Najbardziej znanym pozostaje samobójstwo Marka Davida Chopmana po śmierci Johna Lennona. Dorzućmy do tego agresje podświadome, o których była mowa i które są prawdziwym pogwałceniem sumienia i manipulacją wolną wolą.
Najlepsza formacja duchowa nie jest w stanie oprzeć się na długo nieuniknionej erozji sumienia, serca i umysłu, które powoduje codzienne słuchanie muzyki rock.
3. Z punktu widzenia społecznego:
Stwierdziliśmy już, że rewolucja rockowa ma za cel podsycać bunt młodych przeciwko wszelkim formom skrępowania wobec rodziny, religii, polityki, i ekonomii. Ale jest jeszcze coś więcej - koncerty festiwali rockowych wywołują histerie zbiorowe, 'ze zamieszki wybuchają w czasie ich trwaniu. koncertów tworzy się tzw. happeningi dodające koncertom sensacji poprzez symulowanie wieszania, wyrzucanie węża w tłum słuchaczy, napełnianie wielkich waz krwią zwierząt, wyrzucanie w tłum wnętrzności zwierzęcych.
Oto wyniki koncertów-happeningów: w Vancouverze podczas spektaklu
Beatlesów wystarczyło 30 minut aby 100 osób zostało stratowanych, pobitych i poważnie rannych. W Melbourne ponad tysiąc osób uległo poważnym obrażeniom podczas festiwalu rockowego. W Bejrucie rozhisteryzowany tłum nie dał się rozpędzić pięciu oddziałom działek wodnych. W Allaiscut w 1969 roku na festiwalu Rolling Stones'ów'ów, który zgromadził 300 tysięcy osób, wielu młodych ludzi zostało uduszonych, a trzy zmarły po zażyciu dużej ilości narkotyków. W Stacinatri w 1975 roku 17 młodych zostało na śmierć stratowanych przez 18 tysięcy widzów, którzy próbowali dostać się na stadion.
Grupa THE WHO rozpoczęła koncert jakby się nic nie stało. Pod koniec frenetyczni widzowie dostali się na stadion-scenę i w rezultacie kilka następnych osób zginęło. W czasie weekendu rockowego w Los Angeles zginęło 650 nastolatków. Miejska kostnica była tak przepełniona, że część ciał układano na zewnątrz do późniejszej identyfikacji przez rodziców. Według świadectwa Pastora Greenwalda szatan szepnął do ucha dziennikarki z telewizji, robiącej reportaż z tego wydarzenia: - „Spójrz na nich dobrze, to są moje trofea. Cała ta kostnica jest salą wystawową moich trofeów". Aby zakończyć - oto cytat z dzieła Franka Garlocka pod tytułem „The Big Beat" - „Uqzniowie chaosu i nieporządku nie mogliby znaleźć bardziej dosko-nałego nośnika do propagowania swoich idei i filozofii wśród młodej generacji całego świata. W USA i w Anglii, gdzie rock jest najpopularniejszy istnieje najwyższy wskaźnik przestępczości wśród młodzieży, urodzeń pozamałżeńskich, aktów gwałtu, wszelkiego rodzaju morderstw i samobójstw". Jak dowodzą fakty, rewolucja rockowa spowodowała w czasie 30-tu lat największe zepsucie młodzieży jakie historia kiedykolwiek znała. Podczas, gdy władze publiczne wydają miliardy na zwalczanie skażenia powietrza i wody i skażenia hałasem, nie znajdują one środków, dróg ani silnej woli aby zwalczać skażenia moralne i duchowe młodzieży. Czy nie jest to dziwne, że władze okazują się tak bezsilne wobec nieszczęść różnego rodzaju wzniecanych przez zgubną falę muzyki erotycznej i satanistycznej?!
CZĘŚĆ IV
Masa informacji, która stoi przed nami i fakty, które nas zawstydzają, jednoznacznie wskazują, iż przyszedł czas dla odpowiedzialnych za życie społeczne aby zdać sobie sprawę z bolesnego stanu rzeczy i przejść do energicznego działania. Zło na tyle promieniuje na ile mu ludzie pozwolą nic nie robiąc. Oto kilkanaście wskazówek:
a) informować przede wszystkim szeroką publiczność i ogół konsumentów płyt. Dać im poznać naturę i zgubne skutki rewolucji rockowej, kierowanej przez siły okultystyczne „Iluminati". Ta kampania informacyjna powinna być najbardziej rozległa i dokładna aby zaalarmować sumienie i zmysł odpowiedzialności wszystkich obywateli,
b) przesłać w dużej liczbie listy i telegramy do „Biur Ochrony Konsumenta" aby zwrócić uwagę, że płyty rozpowszechniane są bez oznaczenia zgubnego przekazu podświadomego, który zachęca do oddania się szatanowi,
c) kierować harmonijną akcją pośród reprezentantów tak stanowych jak i federalnych (system w USA) aby zachęcić prawodawców do przyjęcia następujących środków prawnych:
- ustawy wymuszającej oznaczenie , przekazu podświadomego na okładce płyty (tak przyjęto w Kaliforni),
- zmiana umów międzynarodowych w sprawach importu i rozpowszechniania płyt, kaset niebezpiecznych, rewolucyjnych spektakli, - oficjalne ustosunkowanie się czynników rządowych do tego problemu.
Nie wierzymy w środki prawne, które przyjęłyby formę cenzury, ale pozostają jeszcze liczne sposoby interwencji, dotyczące etykiet, układu kopert płytowych i rozpowszechniania tych produktów.
d) być czujnym i ostrożnym słuchając muzyki rocka, która okazuje się .realnym niebezpieczeństwem fizycznym i moralnym oraz duchowym dla dzieci. Rodzice ponoszą odpowiedzialność za zdrowie dzieci, dlatego też mają nieodwołalne prawo wymagać od prawodawców aby respektowały i ochraniały zdrowie ich dzieci.
e) inicjować grupy dyskusyjne. Teolodzy, profesorowie i wychowawcy mają odegrać istotną rolę w pozytywnym wychowaniu młodzieży, także w sferze muzycznej i artystycznej. Wiemy z doświadczenia, że grupy dyskusyjne mogą pobudzać młodych, kierując ich w stronę piękna, prawdy i dobra.
f) pomóc odpowiedzialnym za katechizację Siostrom, Katechetom oraz Członkom Duchowieństwa, aby informowali młode pokolenie, zwłaszcza na poziomie sumienia, wolności, rozróżnienia duchowego. Przypomnijmy, co powiedział Chrystus: - „Prawda uczyni was wolnymi". Tylko ten jest naprawdę wolny, kogo Chrystus uwolni.
g) prosić Biskupów, Pastorów, odpowiedzialne wspólnoty i grupy młodzieżowe aby przygotowali listy, tak do młodych jak i do rodziców aby zachęcić wiernych do skorzystania z ich prawa i obowiązku w dziedzinie wychowania w wierze i solidarności społecznej dla wspólnot chrześcijańskich.
h) podkreślać wartość dobrej muzyki - edukacja pozytywna. Wszyscy wychowawcy wiedzą , że jest bezsensem zabraniać czegoś, jeśli nie zaproponuje się lepszego wyboru i lepszych rozwiązań. Czy nie będzie bardziej skutecznym i korzystniejszym zastąpienie rocka amerykańskiego i brytyjskiego dziełami muzycznymi lepszej jakości? Międzynarodowe repertuary muzyczne są szerokie i zawierają niewyczerpaną gamę rodzajów muzycznych: popularne, klasyczne, folklor itp. Tylko wybierać.
Od 20-tu lat daje się jednocześnie odczuć renesans muzyki o inspiracji chrześcijańskiej, której rytmy i słowa uduchowiają młodzież (uczęszczającą na wielkie zgromadzenia). Najważniejsze to jednak stworzyć wyczucie muzyki, zmysł humanistyczny i chrześcijański tych wszystkich, którzy kochają i cenią wartościowe dzieła, podnoszące serca i duszę.
i) wykorzystanie środków duchowych. Ponieważ walka człowieka jest najpierw i przede wszystkim walką duchową przeciw mocy ciemności, a więc środki najbardziej skuteczne to: modlitwa, formacja religijna, słuchanie Słowa Bożego, lektura duchowa, asceza i życie sakramentalne. Wszystkie te formy interwencji będą skuteczne i owocne o tyle o ile będą poparte Słowem Bożym przez modlitwę, solidarność wspólnotową przeżytą w miłości i poprzez radykalne nawrócenie serc i ducha do Chrystusa.
MAM BYĆ/JESTEM UCZNIEM CHRYSTUSA!
W Nowym Testamencie 262 razy pojawia się słowo uczeń, które określa jego istotę. Uczniem jest ten, kto stara się być jak jego mistrz, przyjmując jego kryteria wartości, sposoby działania oraz misję, czyli ten, który "jest jak jego mistrz", zaś jego celem jest dojść do tego, by być jak jego mistrz, to znaczy stać się mistrzem, który uczy innych żyć.
Bardziej niż za pomocą słów, Jezus nauczał przykładem, dlatego też powiedział: Uczcie się ode mnie (Mt 11, 29) i Jeżeli będziecie trwać w nauce mojej, będziecie prawdziwie moimi uczniami (J 8, 31). [CAŁOŚĆ]
A, PÓŹNIEJ - JEGO ŚWIADKIEM.
Copyright 2019-03-19; v. 01- 2000 r.. Wzorem Jezus - katecheza - Mirosław Ciepłucha. e-mail
Wszystkie prawa zastrzeżone. Skorzystasz - podaj źródło.
Wykorzystałem materiały, nawet, sprzed kilkudziesięciu lat, dlatego brakuje np. autorów itp; jest Twój tekst/praca, przyślij info - zostanie dodane.
WWW ARCHIWALNE