Szkolenia pielęgniarek |
|
Przykłady innej tematyki warsztatowej:
1. Budowanie zaufania do personelu medycznego. 2. Zadowolony pacjent – psychologiczny standard obsługi pacjenta. 3. Kształtowanie zachowań empatycznych - okazywanie wsparcia i zrozumienia pacjentowi
i jego rodzinie - pomoc w porządkowaniu oraz nazywaniu uczuć.
4. Warsztat kształtujący empatię i samokontrolę u pielęgniarek.
5. Jak
kształtować relacje pacjent – pielęgniarka? 6. Komunikacja interpersonalna w praktyce
z elementami neurolingwistyki. |
2. „Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych”
Celem warsztatu jest nie tylko zdobycie wiedzy na temat konfliktów, ich
rodzajów, sposobów i strategii ich rozwiązywania, ale również
wykształcenie umiejętności kontrolowania emocji w sytuacji zadaniowej
(rozwiązywania konfliktu), a następnie ich rozładowywania w sposób
akceptowany społecznie. Warsztat uczy jak rozpoznawać sytuacje
konfliktowe, jak się przygotować do nich i w jaki sposób rozwiązać
konflikty interpersonalne.
Program szkolenia:
1. Konflikt i jego rodzaje.
2.
Pozytywne i negatywne skutki konfliktów.
3.
Sposoby rozładowywania napięć. Kształtowanie umiejętności opanowywania i
minimalizowania lęków, napięć i zachowań agresywnych.
4.
Empatia -
zrozumieć uczucia i potrzeby drugiego człowieka.
5.
Sposoby rozwiązywania konfliktów.
6.
Strategie i techniki kreatywnego rozwiązywania konfliktów.
7.
Negocjacje, mediacje, facylitacje. 8. Kształtowanie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych umożliwiających budowanie i podtrzymywanie otwartych, bliskich i satysfakcjonujących kontaktów z innymi ludźmi.
Czas trwania szkolenia 10 godzin dydaktycznych |